BEDRIFTSINTERNE KURS
Skreddersydd kompetanseutvikling for din bedrift!
Institutt for salg og markedsføring er spesialister på å levere bedriftsinterne kurs og seminarer eksklusivt tilpasset din virksomhet. Vi sikrer at deltakerne får maksimal verdi gjennom målrettet innhold, etter deres spesifikke behov og ønsker.
Vi skreddersyr kursene for å møte de behov og utfordringer som din organisasjon står overfor, slik som beskrevet i PCO-Prosessen ©. All teori vi presenterer er basert på anerkjent forskning og litteratur, og vi legger stor vekt på å gjøre kunnskapen praktisk anvendbar i hverdagen.
Vil du utvikle dine medarbeidere og sikre resultater som varer? Kontakt oss i dag for å komme i gang!
Ledertrening
Har dine ledere det som skal til for å takle hverdagens utfordringer med trygghet, effektivitet og resultater? Vårt program i operativ ledelse gir dem både verktøyene og selvtilliten de trenger for å lykkes – både som ledere og som motivatorer.
Forhandlingsteknikk
Ønsker du å ta kontroll over forhandlingsbordet? Med vårt komplette kurs i forhandlingsteknikk lærer du praktiske metoder og teknikker som hjelper deg å nå de beste løsningene!
Grunnleggende salg
Få kunnskaper og ferdigheter i det som må til for å kunne nå salgsmål! Kurset er egnet for de som er nye i salgsyrket, eller som en oppfriskning for mer rutinerte selgerne.
Operativ salgsledelse
Kurset er en innføring i operativ salgsledelse og er beregnet på salgsledere, salgssjefer, markedssjefer, ol. Operative ledere med personalansvar står ofte i en flerdelt situasjon, med egne selgere, bedriften og kundene som noen av partene.
Key Account Managmenet og storkunder
Kurset er ment for selgere med grunnleggende salgserfaring som selger til store kunder. Kursets målsetning er å gi selgerne en innføring i hvordan ivareta og videreutvikle bedriftens viktigste kunder
Presentasjonsteknikk
Lær deg hvordan du med gjennomslag og selvtillit kan overbevise ditt publikum med en strålende presentasjon!
Kurset er egnet for alle som står foran kunder og holder presentasjoner.
Service og kundebehandling
Alle bedrifter er avhengig av sine kunder, så det er meget viktig å ta godt vare på dem. Derfor er hvordan kunden oppfatter oss viktig, og dette kurset gir en grunnleggende innføring i profesjonell service og kundebehandling.
Kundebehandling for teknisk personell
Dette kurset er en innføring i kundebehandling for teknisk servicepersonell. Hvordan kunden oppfatter oss viktig, og dette kurset gir en grunnleggende innføring i profesjonell service og kundebehandling for teknisk personell.
Telefonsalg
Få kunnskaper og ferdigheter i hvordan man kan nå sine salgsmål på telefonen! Kurset er spesielt beregnet for ansatte på kundeservice, ordrekontor, teknisk servicetelefon, etc.