BEDRIFTSINTERNE KURS

 

Skreddersydd kompetanseutvikling!

Institutt for salg og markedsføring er spesialister på bedriftsinterne kurs tilpasset våre oppdragsgiveres situasjon, krav og ønsker. Alt er basert på anerkjent forskning og litteratur, samtidig som at det man lærer skal kunne brukes i praksis. I kursene er det både teori og praktiske oppgaver, øvelser og dialog, og man trener både enkeltvis, parvis og i grupper. Kursdeltakerne lager sine egne handlingsplaner underveis for videre oppfølging.

Vil du utvikle dine medarbeidere og sikre resultater som varer? Kontakt oss i dag for å komme i gang!

 Ledertrening

Har dine ledere det som skal til for å takle hverdagens utfordringer med trygghet, effektivitet og resultater? Vårt program i operativ ledelse gir både verktøyene og selvtilliten man trenger for å lykkes – både som ledere og som motivatorer.

Les mer

Forhandlingsteknikk

Ønsker du å ta kontroll over forhandlingsbordet? Med vårt komplette kurs i forhandlingsteknikk lærer du praktiske metoder og teknikker som hjelper deg å nå de beste løsningene!

Les mer

Grunnleggende salg

Her får du kunnskapene og ferdighetene som må til for å nå dine salgsmål! Enten man er ny eller har mange års erfaring, så er salg et prestasjonsyrke. Her lærer du hvordan du kan lykkes! 

Les mer

Operativ salgsledelse

Kurset er en innføring i operativ salgsledelse og er beregnet på salgsledere, salgssjefer, markedssjefer, ol. Operative ledere med personalansvar står ofte i en flerdelt situasjon, med egne selgere, bedriften og kundene som noen av partene. 

Les mer

Key Account Managmenet og storkunder

Kurset er ment for selgere med grunnleggende salgserfaring som selger til store kunder. Kursets målsetning er å gi selgerne en innføring i hvordan ivareta og videreutvikle bedriftens viktigste kunder

Les mer

Presentasjonsteknikk

Fra nervøs til selvsikker formidler! Ønsker du å mestre kunsten å holde engasjerende og overbevisende presentasjoner? Dette kurset gir deg verktøyene til å informere, inspirere og overbevise ditt publikum med selvtillit og profesjonalitet.

Les mer

Service og kundebehandling

Skap gode kundeopplevelser! Det er helt avgjørende hvordan kundene opplever bedriften. Dette kurset i service og kundebehandling gir verktøyene, kunnskapen og teknikkene som trengs for å overgå forventningene og bygge langvarige kunderelasjoner – selv i utfordrende situasjoner.

Les mer

Kundebehandling for teknisk personell

Dette kurset er en innføring i kundebehandling for teknisk servicepersonell. Hvordan kunden oppfatter oss viktig, og dette kurset gir en grunnleggende innføring i profesjonell service og kundebehandling for teknisk personell. 

 

Les mer

Telefonsalg

Få kunnskaper og ferdigheter i hvordan man kan nå sine salgsmål på telefonen! Kurset er spesielt beregnet for ansatte på kundeservice, ordrekontor, teknisk servicetelefon, etc.  

 

Les mer