BEDRIFTSINTERNE KURS

 

Skreddersydd kompetanseutvikling for din bedrift!

Institutt for salg og markedsføring er spesialister på å levere bedriftsinterne kurs og seminarer eksklusivt tilpasset din virksomhet. Vi sikrer at deltakerne får maksimal verdi gjennom målrettet innhold, etter deres spesifikke behov og ønsker.

Vi skreddersyr kursene for å møte de behov og utfordringer som din organisasjon står overfor, slik som beskrevet i PCO-Prosessen ©.  All teori vi presenterer er basert på anerkjent forskning og litteratur, og vi legger stor vekt på å gjøre kunnskapen praktisk anvendbar i hverdagen.

Vil du utvikle dine medarbeidere og sikre resultater som varer? Kontakt oss i dag for å komme i gang!

 Ledertrening

Har dine ledere det som skal til for å takle hverdagens utfordringer med trygghet, effektivitet og resultater? Vårt program i operativ ledelse gir dem både verktøyene og selvtilliten de trenger for å lykkes – både som ledere og som motivatorer.

Les mer

Forhandlingsteknikk

Ønsker du å ta kontroll over forhandlingsbordet? Med vårt komplette kurs i forhandlingsteknikk lærer du praktiske metoder og teknikker som hjelper deg å nå de beste løsningene!

Les mer

Grunnleggende salg

Få kunnskaper og ferdigheter i det som må til for å kunne nå salgsmål! Kurset er egnet for de som er nye i salgsyrket, eller som en oppfriskning for mer rutinerte selgerne.

Les mer

Operativ salgsledelse

Kurset er en innføring i operativ salgsledelse og er beregnet på salgsledere, salgssjefer, markedssjefer, ol. Operative ledere med personalansvar står ofte i en flerdelt situasjon, med egne selgere, bedriften og kundene som noen av partene. 

Les mer

Key Account Managmenet og storkunder

Kurset er ment for selgere med grunnleggende salgserfaring som selger til store kunder. Kursets målsetning er å gi selgerne en innføring i hvordan ivareta og videreutvikle bedriftens viktigste kunder

Les mer

Presentasjonsteknikk

Lær deg hvordan du med gjennomslag og selvtillit kan overbevise ditt publikum med en strålende presentasjon!
Kurset er egnet for alle som står foran kunder og holder presentasjoner.

Les mer

Service og kundebehandling

Alle bedrifter er avhengig av sine kunder, så det er meget viktig å ta godt vare på dem. Derfor er hvordan kunden oppfatter oss viktig, og dette kurset gir en grunnleggende innføring i profesjonell service og kundebehandling.

Les mer

Kundebehandling for teknisk personell

Dette kurset er en innføring i kundebehandling for teknisk servicepersonell. Hvordan kunden oppfatter oss viktig, og dette kurset gir en grunnleggende innføring i profesjonell service og kundebehandling for teknisk personell. 

 

Les mer

Telefonsalg

Få kunnskaper og ferdigheter i hvordan man kan nå sine salgsmål på telefonen! Kurset er spesielt beregnet for ansatte på kundeservice, ordrekontor, teknisk servicetelefon, etc.  

 

Les mer