BEDRIFTSINTERNE KURS
Skreddersydd kompetanseutvikling!
Institutt for salg og markedsføring er spesialister på bedriftsinterne kurs tilpasset våre oppdragsgiveres situasjon, krav og ønsker. Alt er basert på anerkjent forskning og litteratur, samtidig som at det man lærer skal kunne brukes i praksis. I kursene er det både teori og praktiske oppgaver, øvelser og dialog, og man trener både enkeltvis, parvis og i grupper. Kursdeltakerne lager sine egne handlingsplaner underveis for videre oppfølging.
Vil du utvikle dine medarbeidere og sikre resultater som varer? Kontakt oss i dag for å komme i gang!

Ledertrening
Utvikle deg som leder med vårt praktiske og resultatorienterte ledertreningsprogram. Styrk dine ferdigheter og skap varig effekt i din organisasjon. Vårt program i operativ ledelse gir deg verktøyene du trenger!

Forhandlinger
Ønsker du å ta kontroll over forhandlingsbordet? Med vårt komplette kurs i forhandlingsteknikk lærer du praktiske metoder og teknikker som hjelper deg til å få de beste avtalene!

Salg
Her får du kunnskapene og ferdighetene som må til for å nå dine salgsmål! Enten man er ny eller har mange års erfaring, så er dette kurset for deg. Salg et prestasjonsyrke, og her lærer du hvordan du kan lykkes!

Salgsledelse
Her får du verktøyene du trenger for å lykkes som Salgsleder.
Dette er prestasjonsledelse i praksis! Hvordan ivareta, motivere og og ikke minst videreutvikle selgerne dine. Det hele handler om hvordan få selgerne til å nå sine salgsmål!

Key Account Managmenet
Her får du verktøyene du trenger for å lykkes som Key Account Manager. Lær hvordan du styrker kundeforhold, skaper merverdi og sikrer langsiktig lønnsomhet, alt for å få de store ordrene hos de største kundene.

Presentasjonsteknikk
Fra nervøs til selvsikker formidler! Ønsker du å mestre kunsten å holde engasjerende og overbevisende presentasjoner? Dette kurset gir deg verktøyene til å informere, inspirere og overbevise ditt publikum med selvtillit og profesjonalitet.

Service og kundebehandling
Skap gode kundeopplevelser! Det er helt avgjørende hvordan kundene opplever bedriften. Dette kurset i service og kundebehandling gir verktøyene, kunnskapen og teknikkene som trengs for å overgå forventningene og bygge langvarige kunderelasjoner – selv i utfordrende situasjoner.

Kundebehandling for teknisk personell
Dette kurset er en innføring i kundebehandling for teknisk servicepersonell. Hvilke forventninger kundene har til teknisk service, og hvordan de oppfatter dette i virkeligheten kan jo være helt avgjørende. Her lærer kursdeltakerne virkelig profesjonell service og kundebehandling.

Telefonsalg
Få kunnskaper og ferdigheter i hvordan man kan nå sine salgsmål på telefonen! Kurset gir en grunnleggende innføring i sentrale elementer i å selge via telefon, både inngående og utgående samtaler. Kurset er spesielt egnet for ansatte på kundeservice, ordrekontor, teknisk servicetelefon, etc.